Ranking Kettlebell – jak wybrać? Jak ćwiczyć z kettlebell?

Kettlebell to świetne rozwiązanie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z treningiem siłowym. Będąc zaawansowanym można również z powodzeniem ćwiczyć z użyciem kettlebellem, ponieważ trening z nim angażuje jednocześnie do pracy wiele mięśni. Ponadto taki trening możemy również z powodzeniem wykonywać w domu. Jak ćwiczyć z kettlebells i jak dobrać odpowiedni kettlebell?

Ranking Kettlebell – jak wybrać?

Po pierwsze należy dobrać dla siebie odpowiednia wagę kettlebell, aby trening nie był katorgą dla naszych mięśni. Kobiety o przeciętnej wadze, które zaczynają dopiero ćwiczenia z obciążeniem powinny wybrać taki o wadze 8kg, następnie w miarę upływu czasu można zainwestować w 12 kg. Natomiast początkującym mężczyzną poleca się kettlebell o wadze 16 kg.

1. Sprawdź cenę!
2. Sprawdź cenę!
3. Sprawdź cenę!

Jak ćwiczyć z kettlebells?

Przed każdym treningiem należy wykonać rozgrzewkę – kilka minut intensywnych podskoków, wymachów ramionami, przysiadów, wszystko to przygotuje nasze ciało to treningu z obciążeniem. Kolejna ważną kwestią jest kontrola oddechu. Podstawowy ruch w ćwiczeniach z kettlebell to tzw. swing. Wykonując swing, nabieraj powietrza podczas wymachu do siebie, wydychaj podczas wypychania bioder i wyrzucania kettlebell do przodu.

PRZYKŁADOWY TRENING Z KETTLEBELLS WRAZ Z ADRIANNĄ PAŁKĄ

SZUKASZ SPRZĘTU SPORTOWEGO? SPRAWDŹ OFERTĘ SKLEPU TRENUJESZ.PL

 

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ – TRENING SIŁOWY DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Ranking Kettlebell – jak wybrać? Jak ćwiczyć z kettlebell?
5 (100%) 2 votes